نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

مدیریت بازاریابی ورزشی

بازاریابی حاصل می‌شود.در یک مطالعه موردی که به مزایای حفظ ارتباط با مشتری توجه شده، مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذیل ارائه گردیده است:o اطمینان: کاهش سردرگمی، اطمینان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسی آکنده از اعتماد به اوo مزایای با داشتن این اطلاعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد راحتتر خواهد شد. مطلب مرتبط: اگر این چالشها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است. فرم های اینترنتی یکپارچهبر روی وب سایت شرکت مقدار حجیمی از صفحات اینترنتی وجود دارد که برای

ادامه مطلب ...

به سوی بازاریابی مستقیم

عملکرد کارکنان فروش و نیز ارزیابی صحیح فعالیت ایشان می باشد. صرف اتکتا به ثبت میزان فروش هر فروشنده نمی تواند معیار کاملی در ارزیابی عملکرد باشد. ضمن اینکه بارها و بارها شاهد این بوده ایم که فروشندگان یک سازمان برای افزایش میزان پورسانت خود از فروش، متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکتها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و

ادامه مطلب ...

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

پس از خرید و رفتار بعد از مصرف دارند. 2 - بیشتر نگرشهای اخیر در مورد رابطه فروشنده - خریدار صنعتی، شبکه‌هایی را در ارزیابی رضایت مشتری نشان می‌دهند که از تعاملات ساده، تنها کمی فراتر رفته‌اند. 3- بسیاری شرکتهای صنعتی ، مشتریان صنعتی کمی دارند و به است آنها دنبال شما بگردند، هنگام خرید این کار برای آنها آسان و طبیعی نخواهد بود که آدرس شرکت شما را در ذهنشان به خاطر بسپرند. یکی از روش هایی که شما می توانید به این هدف دست پیدا کنید این است که یک رسانه اجتماعی فعال، دوستانه، قابل دسترس و تعاملی

ادامه مطلب ...

توضیح نرم افزار crm

را میدهد.بر طبق تحلیل نتایج منابع اطلاعاتی صادرات تحت سه مورد گروهبندی شده اند:بیرونی،درونی،وسایر موارد.تجزیه تحلیل عوامل شرح می دهد که7/62%کل متغیر ها تغییر می کنند.قابلیت اطمینان (اعتبار)برای انواع اطلاعات صادراتی 92%بوده و تقریبا نماینده ارزش همچنین در پیگیری اهداف، از KM سنتی، متفاوت است. با در نظر گرفتن اینکه KM به دنبال راندمان و بازدهی سود است (پرهیز از اختراع دوباره چرخ) CKM در راستای نوآوری و پیشرفت است. مدیران دانش مشتری در جستجوی فرصتهای مشارکت با مشتریان به عنوان با هم سازندگان

ادامه مطلب ...

خرید اینترنتی

خرید اینترنتی  یکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی  تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکه‌هاى ارتباطى انجام مى‌پذیرد.
در آغاز، خریدار یا مصرف‌ کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستی هم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونیک درواقع فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اینترنت مى‌باشد و مى‌توان آن را به چند گروه: تجارت بین بنگاه و مصرف‌کننده یا مشترى (B2C)، تجارت بین بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بین مصرف‌کننده و مصرف‌کننده (C2C) تقسیم نمود. که در این میان فعالیت‌هاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گردیده‌اند. هرچند در آینده فعالیت‌هاى تجارى B2A و C2A نیز قابل پیش‌بینى مى‌باشند که در ادامه به معرفى هریک پرداخته شده است.
 

ادامه مطلب ...