زی در عمل می رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی کنند. به این متریک ها، متریک پوچ می گویند و مشکلی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.ران ارشد بازاریابی به دنبال تقویت تخصصهای دیجیتالی و اطلاعاتمحور خود هستند. Michelle Peluso اشاره میکند که صرف زمان و انرژی برای درک فناوریهای دیجیتال اعتبار خوبی به تیمهای کاری شما در میان همکاران کسب وکار و مشتریان میبخشد.
ادامه مطلب ...
تی است.بر روی روابط کاری معطوف کنید. هر چقدر افراد بیشتری را ملاقات کرده و با آنها آشنا شیود احتمال اینکه در آینده شغلی برای شما مفید باشند نیز افزایش پیدا م
ادامه مطلب ...
مشتریان عادتی، کسانی هستند که هیچ دلیلی برای انتخاب ندارند، یا هیچ گزینه دیگری وجود ندارد یا به دلایلی برای خرید از یک مارک خاص “قفل شده” (عادتی ) هستبرنامهریزان رسانه با بررسی متغیرهایی، مانند: عادتهای رسانهای مخاطبان هدف، ویژگیهای کالا، پیام و هزینه از میان طبقات رسانه، یکی را انتخاب میکنند.
ادامه مطلب ...