نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

به سوی بازاریابی مستقیم

عملکرد کارکنان فروش و نیز ارزیابی صحیح فعالیت ایشان می باشد. صرف اتکتا به ثبت میزان فروش هر فروشنده نمی تواند معیار کاملی در ارزیابی عملکرد باشد. ضمن اینکه بارها و بارها شاهد این بوده ایم که فروشندگان یک سازمان برای افزایش میزان پورسانت خود از فروش، متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در مشتری یابی برای محصولات و خدماتشان و همچنین افزایش قدرت مشتری در دنیای رقابتی امروز، شرکتها دیگر نه تنها باید به دنبال جذب مشتریان جدید باشند، بلکه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی و

بهتر پیش مى‌برند. به طور مشخص، وقتى نرم افزارهاى کاربردى کسب و کار (Business App) با هزینه‌هاى پس از خرید آنان، بیش از ارزش منافع ناشى از به کار گیرى آن‌ها هزینه براى مشتریان در بر دارد، باید جهت تحقیق و توسعه‌ى خود را بدین سوى بگردانیم که چگونه محصولات، بهتر کارکنند و امکان یکپارچه سازى داشته باشند.ما بازخورهاى اساسى از مشتریان خود دریافت مى‌کنیم. آنان مى‌خواهند ز محصولات ما که تمایلى به افزودن کارکردهاى بیشتر بدان‌ها نداریم، مزیت افزون ترى ببرند. این همان چیزى‌ست که مى‌خواهیم به آن بپردازیم.فرامینگهام- شرکت SAP AG بخش اولیه نخستین سرویس میزبان CRM را بر اساس تقاضاهای بخش فروش اتوماسیون عرضه کرد. عرضه کامل، به نام SAP CRM On Demand نامیده می‌شود که سال بعد بازار میزبان و سرویس‌های برنامه‌ها را به سیستم فروش خواهد افزود. نرم‌افزار در سرورهای آی‌بی‌ام با پایگاه اطلاعاتی DB2 اجرا می‌شود.Michael Michlovich، مدیر فروش و بازاریابر DuPont IT فروشسیستم Microsoft CRM قابلیت جامع مدیریت بازاریابی و فروش را برای برنامه‌ریزی، بودجه‌بندی، اجرا و اندازه‌گیری موفقیت برنامه های بازاریابی و فروش فراهم می‌آورد. Microsoft CRM امکانات بی نظیری از جمله دسته بندی مشتریان، توانمندیهای منحصربفرد در مدیریت کمپین، اطلاع رسانی به مشتریان هدف، تحلیلهای استراتژیک برای افزایش کارایی برنامه های بازاریابی، بالا بردن اثربخشی و پیگیری برنامه های بازاریابی در اختیار مدیریت بازاریابی سازمان شما قرار خواهد داد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM رتبه بندی و دسته بندی مشتریانبسیاری از شرکتها مایل هستند تا مشتریان خود را رتبه بندی کرده و برنامه های خاصی را برای هر گروه از مشتریان خود داشته باشند. بعنوان مثال در نظر گرفتن تخفیف ویژه برای مشتریان خوش حساب و یا مشتریانی که میزان خرید بالایی داشته اند. گاهی ممکن است که شما نیاز داشته باشید مشتریان خود را با معیارهای مختلفی دسته بندی کنید. با «نظریه چشم انداز» از کاهنمان و تورسکی (1979) بیان می کند. چارچوب نظریه چشم انداز نقش عوامل روانی موثر بر ترجیح تحت شرایط مخاطره آمیز است. ارزش از دست دادن تاثیر انفرادی بیش از ارزش از افزایش به هنگام مواجهه با انتخاب بین چشم انداز متفاوت است. راگهبیر (2006) استدلال کرد که مردم درک از دست دادن بیشتر به آسانی از آنها به دست آوردن بر اساس نظریه چشم انداز است. بولتون و لمون (1999) اظهار داشتند که قیمت قابل توجه در قضاوت مشتری از خدمات مبتنی بر نظریه چشم انداز خواهد بود، که توضیح می دهد که چرا جنبه های منفی از رضایت مشتری قابل توجهی از یک جنبه مثبت است. علاوه بر این، پاراسورامان و همکاران (1988) گزارش شده است که قیمت نشانه خارجی برای قضاوت است، در حالی که کیفیت خدمات نشانه ذاتی است. از این رو، وفاداری قیمت با درک کیفیت تحت تاثیر نیست و ممکن است مهم تر از درک کیفیت خدمات برای رضایت مشتری و رفتار در LCCS باشد. گرداننده آن می باشد، یک جهت گیری استراتژیک در آینده ممکن است به این معنی باشد که شرکت به بازارها راه را برای تحقق دستاوردهای از فرصت ها نگاه می دارد. درک و یادگیری در مورد مشتریان و ارتباط موثر بازارهای در حال توسعه که یک شرکت به برداشت فرصت های حاصل از تکنولوژی پایدار بوسیله اسباب گردنده قادر خواهد ساخت. در این حالت ، چشم انداز بزرگ در جهت گیری های آینده به این معنی است که شرکت ها می بینند برای ایجاد ارتباطات بازار با عنوان مهمی برای آینده ای قابل دوام توسعه یافته است. در بازارهای با تلاطم فن آوری پایین تر، شرکت های جهت گرای آینده ممکن است بدون هیچ دلیل فوری برای تعامل و یادگیری از بازار را ببینند. بنابراین ، در زمینه های فن آوری آشفته ، به جای اینکه مغایر با بازارگرایی باشد، جهت گیری های آینده ممکن است کاملا مطابق با آن باشد،در واقع به علت نقش درک بازار در سرمایه گذاری در فرصت هایی که فن آوری اسباب گرداننده آن می باشد، بازارگرایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.