زی در عمل می رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی کنند. به این متریک ها، متریک پوچ می گویند و مشکلی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.ران ارشد بازاریابی به دنبال تقویت تخصصهای دیجیتالی و اطلاعاتمحور خود هستند. Michelle Peluso اشاره میکند که صرف زمان و انرژی برای درک فناوریهای دیجیتال اعتبار خوبی به تیمهای کاری شما در میان همکاران کسب وکار و مشتریان میبخشد.
8) همیشه هزینه کردن به معنای سرمایه گذاری نیست و برعکس پس هزینه های اضافه را حذف کنید و به جای انها سرمایه گذاری کنید (کانال های تبلیغاتی درست سرمایهدر صورتی که داوطلبان خوشقول به نظر برسند، آنها را به همراه یک نسخه از روش فروش خود برای مطالعه به خانه بفرستید. در صورتی که قرار است آنها با اسعلاج واقعه، پیش از وقوع باید کرد. بنابراین از یادگیری هیچ مهارتی کوتاهی نکنید. هر چه مهارت های بیشتری را فرا بگیرید، هم در موقعیت های حساس، مدیریت به12) خودتان و تیم فروش تان را همیشه به ابزار ها و دانش نوین فروش مجهز کنید