نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

مدیر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید

سازمانی چندین هدف نسبتا متعارض بین طرفین رابطه وجود دارد. نتیجتا نمی‌توان ادعا کرد که در یک محیط صنعتی، ادراکی واحد در مورد رضایت مشتری وجود دارد. علاوه بر این باید توجه داشت که ممکن است بیان سطح رضایت از سوی منبع خبری سازمان مشتری، هدف مند باشد. بگذارد و همین‌طور در ارزیابی عملکرد پس از خرید برای نقشهایی که اطلاعات، اولین بازده و نتایج کار آنها را تعیین می‌کند، مهم باشد. نقشهایی که تحت تاثیر این عنصر رضایت قرار دارند عبارتند از : تصمیم‌گیرندگان، دروازه‌بان‌ها و نفوذگذارها. ب) رضایت عملکردی

خودکار مشتریان بالقوهبا استفاده از Microsoft Dynamics CRM شما می توانید بصورت خودکار، هر مشتری بالقوه را با توجه به محصول، منطقه فروش، میزان درآمد برآوردی و یا هر شاخص دیگری به فرد یا تیم مرتبط ارجاع دهید. مدیریت ارتباطاتارتباط میان مشتریان، فرصتها، ذینفعان و تولیدکنندگان را تحت نظر بگیرید تا فرصت ها را کشف نمائید. با استفاده از امکان تعریف ارتباطات چند به چند در Microsoft Dynamics CRM می توانید درک دقیقی از سناریوهای پیچیده بازار بدست آورید. ارائه پیشنهادهای موثربا درک کامل از نیازمندیها و علاقه مندیهای مشتریان، نیازهای آتی ایشان را پیش بینی نموده و پیشنهادهای موثر و به هنگام را ارائه نمائید تا بدینوسیله میزان فروش و وفاداری مشتریان را افزایش دهید.CRM یک استراتژی فراگیر در سازمان است که بر همه دپارتمانهای سازمان تأثیر می گذارد. بنابراین مهم است که به هر یک از مراحل فرآیند CRM بعنوان چرخه یادگیری مستمر برای مدیریت ارتباطات مشتری در بر رضایت مشتری است. فرضیه 1ب. بعد قابلیت اطمینان از درک کیفیت خدمات تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری است. فرضیه 1ج. بعد پاسخدهی از درک کیفیت خدمات تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری است. فرضیه 1د. بعد تضمین از درک کیفیت خدمات تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری است. فرضیه 1ه. بعد همدلی از درک کیفیت خدمات تاثیر مثبتی بر رضایت مشتری است.2.3. رضایت مشتری و نیات رفتارینیات رفتاری شاخص های مهمی از رفتارهای آینده مشتریان، بر اساس TRA، TPB و BRT هستند. TPB (اجزن، 1985) مدل توسعه و مدل پیشرفته از TRA (فیشن و اجزن، 1975) است و BRT (وستبی، 2005) یک مدل پیشرفته از TRA و TPB است. از جمله به دلیل ساختن. بر اساس این مدل ها، نگرش نسبت به رفتار، هنجار ذهنی، و کنترل درک شده پیش بینی نیات رفتاری مشتریان، و کسانی که از نیات رفتاری باعث رفتارهای آینده می شود (اجزن، 1985؛ افالون، گورسوی و اسونجر، 2007؛ وستبی، 2005). زیتامل و همکارن (1996) مشاهده نیات رفتاری به عنوان سیگنال که نشان استراتژیک آنها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه ها و پلتفرم های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. جزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد‌.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می تواند به مشتریان salesforce.com کمک کند تا تجربه ای جدید در محیط های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365 و Azure مایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر عضویت که بصورت ماهانه پرداخت می شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Salesforce1در دو پلتفرم Android وiOS کمیت، و ظاهر). . 2) قابلیت اطمینان می تواند به عنوان توانایی به انجام خدمات دقیق و با دقت، شرح داده شده مانند دقت، بهره وری از بررسی در فرایند، و راحتی و دقت رزرو و فروش بلیط. 3) پاسخدهی مربوط به تمایل برای کمک به مسافران در حل مشکلات خدمات (لغو پرواز و از دست دادن چمدان)، پاسخ به موقعیت های اضطراری، و همچنین تحویل چمدان سریع و دقیق است. 4) تضمین شده است با توانایی برای الهام بخشیدن به اعتماد و اعتماد به نفس در (دانش برای پاسخ به سوالات و حصول اطمینان از عملکرد امن)، و همچنین به عنوان حسن نیت نشان دادن به سمت مسافران همراه است. 5) همدلی بعد سرویس که در توجه و مراقبت فردی تمرکز است، از قبیل ارائه صندلی به هر مسافر ترجیح میدهد یا وعده های غذایی را از طریق یک سیستم از قبل سفارش و یا داشتن یک برنامه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.