نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

قیف فروش

که باید تغذیه شده و زیادتر شوند.(نومان ، 1995)- وفاداری و رضایت مشتریان افزایش می یابد؛ یکی از ابزارهایی که سازمان به منظور افزایش وفاداری مشتریان می تواند به کار گیرد شخصی سازی می باشد [10] حفظ یک مشتری وفادار در دراز مدت بیشتر از جذب مشتریان طور واضح تعریف نشده اند .چگونگی اجرای مدیریت ارتباط مشتری برای جلوگیری از شکست:(توربان ودیگران،1386، 159-162)• یک بررسی دقیق برای تشخیص نحوه پاسخگویی سازمان به مشتریان انجام دهید .• 4 جزء اصلی مدیریت ارتباط مشتری ، فروش ، خدمات ، بازاریابی و مدیریت

نباشد. استفاده از سیستم CRM مایکروسافت بدلیل آشنایی اکثر کاربران با نرم افزارهایی نظیر Office بسیار مناسب است. در عین حال سیستم CRM شما باید امکان سفارشی شدن داشته باشد که با نیازهای مشتریان و کسب و کارتان همخوانی داشته باشد. به یاد داشته باشید که هیچگاه نباید امکانی را فدای امکانی دیگر کنید. آموزش مناسب کارمندانتوجیه کردن و آموزش صحیح کارمندان دارای اهمیت فراوانی است. اگر برای کار با نرم افزار جدید کارمندان کافی نداشته باشیم و یا آن کارمندان برای کار با سیستم جدید آموزش صحیح ندیده باشند، هنگام راه اندازی سیستم CRM جدید به مشکلات فراوانی برخورد خواهیم کرد. حتما از اطلاعاتتان نسخه پشتیبان تهیه کنیدشاید مهمترین مرحله در پیاده سازی و راه اندازی سیستم جدید CRM این باشد که باید برای آن به اندازه کافی نسخه پشتیبان تهیه کرده باشید. این کار عبارت است از داشتن هارد دیسک های جداگانه برای تمام نرم افزار، مشخصات دقیق سفارشی سازی و داشتن اطلاعات از شرکتها تلقی می‌شد. بر اساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرفنظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید. برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شدندکه بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند. همه این عوامل دست به دست هم دادند، تا بحث مبادله جدی تر مطرح شود. در نتیجه، تمام تلاشها در جهت افزایش دفعات و مقدار خرید مشتری بود، که این امر موجب صرف بودجه بسیار اندکی برای ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی شده بود. در این مقطع قیمت به عنوان یک بحث مهم جلوه‌گر شده، و بازاریابان سعی می‌کردند به طور متوالی خریداران را به خرید مجدد تشویق کنند. بدون توجه به اینکه آیا هر یک از خریداران، از قبل خریدی انجام داده است یا خیر. در این وضعیت، رقابت اصلی بر حفظ ارائه خدمات و توسعه محصول به مشتری و تسهیل خرید مشتری بود نه حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود.با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روی روابط به جای تمرکز بر روی مبادله افزایش خواهد یافت.یک قیف فروش مؤثر نه تنها ابزار مهمی برای فروش می باشد، بلکه به شما کمک می کند تا فرایند فروشتان را نیز مدیریت کنید. این استراتژی به شما امکان می دهد که نتایج فروشتان را با شیوه ای دانه ای Granular پیش بینی و پیگیری کرده و به شما اجازه می دهد که دید خود از کارایی فروش را از حالت خوش بینانه به حالت واقع بینانه تغییر دهید. متریک های ردگیری و تحلیلی نبض تپنده سازمانهایی هستند که سعی دارند بفهمند که امور بازاریابی و خدمات دهی به مشتریان تا چه حد موفق بوده است. برخی از سازمانها این کار را به درستی انجام داده و با استفاده از متریک های صحیح ردگیری، این شرکت ها می توانند به راحتی برندشان را معروف سازند. دیگر سازمانها نیز وقت و هزینه فراوانی را صرف متریک های ردگیری می کنند، اما نمی توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریک های صحیح ردگیری را به کار نمی برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این سیستم در اختیار ندارید، قبل از پیاده سازی CRM به فکر فراهم کردن آنها باشید. آیا اهداف و انتظارات مشخصی از سیستم CRM دارید؟اگر نمی دانید سیستم CRM را برای حل چه مساله ای می خواهید، آنرا فراموش کنید. در و.اقع قبل از پیاده سازی سیستم CRM باید اهداف بهره برداری از این سیستم کاملا مشخص باشد. یکی از اشکالاتی که اغلب پیش می آید و در نهایت منجر به شکست پروژه می شود این است که با شروع پروژه پیاده سازی CRM مدیران ارشد سازمان به تدریج با قابلیتهای بیشتری از سیستم CRM آشنا می شوند و همزمان با پیشرفت پروژه، انتظارات آنها نیز افزایش پیدا می کند. این انتظارات که خارج از قلمرو پروژه تعریف شده است تا حدودی ممکن است توسط مجری طرح برآورده شود اما بیشتر از آن مستلزم هزینه های جداگانه خواهد بود که ممکن است مدیران سازمان با آن موافقت نکنند که در چنین حالتی اختلاف و تعارض بوجود آمده بین کارفرما و مجری منجر به توقف و شکست پروژه می شود. بنابراین قبل از پیاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.