نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

اتوماسیون خدمات مشتریان با Microsoft CRM برای آنها سودآور بوده است. طبق تحقیقات مایکروسافت، این افزایش سود ناشی از عوامل ذیل بوده است:افزایش کاراییشرکتهایی که از Microsoft CRM در اتوماسیون خدمات مشتریان استفاده کرده اند، 4.2 درصد افزایش در گارایی این متدولوژی احتمالا از طریق سفارشی سازی یا قالب های پیش ساخته در داخل CRM تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیت ها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروشدر کنار دانستن اینکه چه

تعداد مراحل قیف فروش صحبت می کنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مشتریان احتمالی در هر مرحله از چرخه هستید، سریعا این موضوع را بفهمید. به طور کلی شما بیشترین مقدار مشتری را در مرحله اول (مرحله "مشتری احتمالی") از دست می دهید و هر چه به جلو می روید این مقدار کمتر می شود. به همین خاطر است که نام قیف را بر آن نهاده اند.میزان درصدی که شما در هر مرحله از دست می دهید از کسب و کاری به کسب و کار دیگر متفاوت است. قانون کلی این است که شما برای هر فروش کامل به ده مشتری احتمالی نیاز دارید. با این وجود با کمی تجربه در بحث قیف فروش شما می توانید درصد موردنظرتان را به دست آورید.این نرخ تبدیل یک متریک مهم و حیاتی برای فرایند فروش به حساب می آید. اگر شما نرخ تبدیلتان را بدانید می توانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید اصلی خود با گسترش مفهوم مدیریت کیفیت جامع بوسیله ی دمینگ و ژوران و... استفاده کرد.مفهوم کیفیت ، بوسیله ی ادراک باطنی تعریف نشده است بلکه براساس استانداردها و انتظارات مشتریان تعریف شده است.کیفیت،مطابقت با نیازهای مشتریان است.کیفیت ،برای حفظ و نگهداری مشتری ،تقویت سودبخشی و بدست آوردن سهمی از بازاربرای انواع سازمان ها ضروری می باشد.ایده ها و ایده آل های مدیریت ارتباط با مشتری را می توان در مفاهیم اساسی تمرکز بر مشتری در مدیریت کیفیت جامع، دنبال کرد.بنابراین مشتریان موضوع اصلی می باشند.از این رو مشتریان مهم ترین دارایی های هر سازمان بوده و تمرکز بر مشتری ،تبدیل به یک هدف حیاتی برای سازمان شده است. هزینه ی جذب یک مشتری جدید پنج برابر بیشتر از حفظ مشتری راضی فعلی می باشد.ارتباط با مشتری یک جنبه ی کلیدی در حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بدست آوردن یک مشتری جدید دیگر است.بنابراین تمرکز بر ارتباطات با مشتری یک نوع سرمایه گذاری است.مدیریت ارتباط شرکت و تماس افرادی از شرکت با مشتری حاصل می شوند. برای استفاده ی موفقیت آمیز از مدیریت ارتباط با مشتری،شرکت ها باید تمرکز خود را از محصولات به مشتریان انتقال داده و تغییراتی در سر تا سر شرکت ایجاد کنند.مدیریت ارتباط با مشتری همچنین کمک می کند تا شرکت ها از طریق احراز و کسب قابلیت و صلاحیت های جدید،تحویل ارزش پول،رسمیت بخشدن به مدیریت کیفیت جامع،کاهش مدت زمان چرخه و ساخت برندی قوی ،از عهده رقابت برآیند.در حقیقت،مدیریت ارتباط با مشتری در ساخت و ایجاد برند های قوی هندی می تواند یاری رسان باشد.بسیاری از محققان بیان کرده اند که سطوح بکارگیری صادرات ،درآمدهای ارزی خارجی، توسعه صنعتی و موفقیت ملی (لئونیدو و کاتزیکاس1995، مورگان و کاتزیکاس 1997)،افزایش می یابد و تقریبا عملکرد شرکتها و سودآوریشان ،حجم فروش و سهم بازار بهبود می یابد.در حالیکه بهبود صادرات در کشورهای توسعه یافته توجه ویژه ای دارد،تسهیلات آنها از طریق آژانس های مختلف و روشهایی ویژه در کنفرانس گردهمایى 2004 کاربران در Kissimmee شرکت کرده بود، با Computer World درباره‌ى آینده‌ى چهار خط ERP که همچون نرم افزارهاى CRM توسط مایکروسافت آغاز شده است، گفت و گو داشت. او همچنین درباره‌ى «طرح Green» که همان تلاش مایکروسافت براى یکپارچه سازى گستره‌‌اى از نرم افزارهاى فرایند کسب و کار (Business Process Applications) است، سخن گفت. آنچه در این نوشتار مى‌آید، خلاصه‌اى از این گفت و گوست:آیا مى‌توانید ایده‌اى درباره‌ى قیاس مایکروسافت با رقبایش همچون SAP AG و PeopleSoft ارایه دهید؟به طور مشخص، ما در راه پیشرفت هستیم و وضعیت خود را با رقبایمان مقایسه نمى‌کنیم. ما امروز عمده‌ى تمرکز فعالیت‌ خود را در بازارهاى کوچک و متوسط مى‌بینیم و آن شرکت‌ها بر بنگاه‌ها متمرکز شده اند. ما عمده‌ى رقابت را در بخش‌هاى بسیار پراکنده‌ى بازارهاى کوچک و متوسط مى‌بینیم، یعنى همان جایى که به طور خاص، قدرت زیادى داریم و جایگاه ما در بازار رو به رشد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.