حاصل شود. آیا تفکر سیستماتیک در سازمان شما جاری است؟مسلماً سازمانهایی که با سیستم مدیریت سنتی اداره می شوند و مدیران ارشد سازمان نیز با اداره سازمان به روشهای سنتی مشکلی ندارند، پیاده سازی سیستم CRM یک نباید بزرگ است. سیستم CRM در سازمانهایی که در معنا که چند نفر مشتری احتمالی بطور متوسط به مرحله بعد می روند – با دانستن تعداد مشتریان در هر مرحله می توانید پیش بینی دقیقی از میزان فروش کل بدست آورید.با شکستن فرایند فروش به شیوه ای که گفته شد شما همچنین می توانید ببینید که در چه مرحله ای مشتریان
تهدیدهای آن ارائه می شود. به این ترتیب ، ما انتظار داریم که شاید نه کاملا توجه و تمرکز زیادی به ردیابی و درک رضایت مشتری اختصاص داده شده است. بنابراین ، روند تغییر تلاطم فن آوری تاثیر مثبت تجاوز در بازارگرایی را رقیق می کند.فرضیه1 الف. تاثیر مثبت پرخاشگری در بازارگرایی کاهش می یابد ( کمتر مثبت می شود ) به صورتی تلاطم فن آوری را افزایش می دهد.در مقابل تلاطم فن آوری ، زمانی که شرکت با شدت رقابتی مواجه است ، آن خدمت را در اثرات تجاوز بر بازارگرایی تقویت می کند. این است علت بسیاری از راهها و مسیرهایی به سمت مزیت رقابتی را به بازی در خط اتصال بازار با تعاملات مشتری می شود (داونی، 1994). پاسخ شرکت و کنار آمدن با شدت رقابتی در فعالیت ها ، برنامه ها ، و فرایندهای متمرکز بر جلب رضایت مشتریان به طور موثرتری نسبت به رقبای ، در نتیجه امید به خنثی کردن فعالیت های رقابتی و به دست آوردن کشش برای مزیت است. دانش بازار و اوراق قرضه مشتری قوی تبدیل می شود اطمینان و ریسک های موجود، بستگی به نوع موقعیت خرید دارد. یعنی هرچه مبالغ و هزینههای خرید و مجموع پیچیدگیهای فنی، تکنیکی و تجاری فرایند خرید بالاتر باشد، فرایند خرید دقت بالاتری رانیز طلب می کند. (Arjan J.Van Weel ، 2002، 34).رفتارخریدصنعتی و سازمانی: رویهمرفته مشخص شد که فرایند خرید صنعتی (سازمانی) بسیار پیچیده است و همیشه بیش از یک نفررادربرمیگیرد.به عبارت دیگر یک گروه درآن تصمیم گیری میکنند. «وبستر»و«وایند» (1972) ، گروهی را تحت عنوان واحد تصمیمگیری مطرح کردند، که طبق تعریف، گروههایی هستند که در فرایند تصمیمگیری خرید شرکت دارند و خود در بعضی اهداف و ریسکهایی که از تصمیمات ناشی میشود، سهیم هستند. در داخل واحد تصمیم گیری نقشهای مختلفی وجود دارد که به ترتیب زیر است: 1- کاربران(users) : افرادی که با محصول کار میکنند و تجربه استفاده از آن را دارند. آنها اغلب پیش نویس خرید را آغاز و سپس خصوصیات محصول را تعیین میکنند.2- نفوذگذارها پاسخ دهندگان برای پاسخ به یک سری از مسائل با استفاده از مقیاس عددی درخواست کرده بودند. برای مثال میتوان به سوال اول در شکل1 نگاه کنید.پاسخ به تغییرات مختلفتغییرات در الزامات گزارشی ایالتی یا فدرال. نتیجه امتیاز متوسط 0.7- نشان می دهد که تغییر در الزامات گزارشی فدرال و ایالتی تاثیر منفی جزئی بر روی رضایت مشتری دارد.تغییرات در سیاست های بانک ها. نتیجه مقیاس متوسط 0.5- ، باز هم هر گونه تغییر در سیاست های بانک ها تاثیر جزئی بر روی رضایت مشتری است. اقدامات نمونه گرفته شده برای پاسخگویی به تغییرات محدود کننده شامل ملاقات شخصی با مشتریان برای ارائه کاغذ بازی، این فایل نقد می نویسید: مروری بر مقررات مقررات یا توضیح روند اقتصادی. به نظر می رسد که تلاش های افسران معتمد در نمونه با مواجهه با چالش هایی برای رضایت از سقوط بشدت بیشتر نگه داشتند.تغییرات در کاغذ بازی که مشتریان من کامل داشتند. نتیجه امتیاز متوسط 1.0-. اگرچه تنها یک شیب منفی کمی در باشید، نرم افزار Microsoft CRM است که در کنار امکانات بینظیری که دارد، کاملا از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نرم افزارهای بومی و تولید شده توسط شرکتهای ایرانی نقاط ضعف بسیار زیادی دارند که در نهایت شما را دچار مشکلات تازه ای خواهند کرد. برای انتخاب سیستم CRM به نکات زیر توجه کنید:یک راهکار بین المللی باشد که شما را وابسته به شرکت خاصی نکند.امکان توسعه و اختصاصی سازی آن توسط خود شما وجود داشته باشد.امکان یکپارچه شدن با سیستمهای دیگر را داشته باشد.بانک اطلاعاتی قوی با معماری استاندارد داشته باشد.ابزارهای قدرتمندی داشته باشد.شرکتهای زیادی از آن استفاده کنند.تولید کننده آن معتبر باشد.پیاده سازی آن و یادگیری آن توسط پرسنل آسان باشد.نیازهای آتی شما سازمان شما را در آینده پوشش دهدانعطاف پذیری بالایی داشته باشد. چه کسی قرار است سیستم CRM را برای شما پیاده سازی کند؟شرکتهای زیادی در زمینه CRM