نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

انواع فناوری CRM

زشمند است که می‌تواند تمام فعالیت‌های فروش سازمان‌ها را فارغ از نوعشان مورد رصد قرار د\nهد. اطلاعات در اختیار شماست : کافیست از آن‌ها استفاده کنید. چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟ یک پیام با زمانبندی مناسب می‌تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می‌کند، یک تخفیف در وقت مناسب می‌تواند سفارش‌هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان‌ها امکان رخ داد\nن آن وجود یه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سؤال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می‌تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که\nباید بکنید این است که انتظارات آن‌ها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آن‌ها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می‌کنی

اد می‌کند تا از واردکردن مجدد حجم انبوهی از اطلاعات جلوگیری کند. لازم نیست هر صفحه ای که دارای فرم‌های ورود اطلاعات است به صورت مستقیم به سوابق CRM متصل شود، بلکه فقط آن فرم‌هایی به CRM به صورت مستقیم مرتبط می‌شوند که \nارتباطی با رخدادهای بازار داشته باشند. این روش به شدت کارآمد و مؤثر خواهد بود. گزارش‌هایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آن‌ها می‌باشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی داده‌های خود را به شیوه‌های مختلفی از سیستم CRM استخراج می‌کنند. هر درخواست برا\nی اطلاعات به نظر مرتبط می‌باشد اما کمی از گزارش قبلی متفاوت تر است. داشتن برنامه یا ماژولی برای گزارش دادن به مشتری یکی از موارد حیاتی بازاریابی به حساب می‌آید.CRM تحلیلیدر اکثر مواقع اطلاعاتی که از سیستم CRM استخراج می‌شوند در قالب صفحات گسترده Spreadsheets ارائه می‌شوند. در نهایت، شرکت‌ها به دنبال\nتحلیل‌هایی فراتر از این روش می‌باشند. اینجاست که CRM تحلیلی ارزش خود را نمایان می‌سازد.بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده سیستم‌های CRM شروع به تعبیه تحلیل‌های پیچیده در برنامه‌های CRM خود کرده‌اند. برخی از آن‌ها از ابتدا این ماژول را در خود داشته و معمولاً عنوان اتوماسیون را به آن اطلاق می‌کنند. برخی \nدیگر نیز CRM تحلیلی را به عنوان یک ماژول یا محصول جداگانه به فروش می‌رسانندسعی می‌کنند متریک‌هایشان را با کارایی خود هم تراز کنند، دچار دلسردی شوند.ساده سازی متریک‌ها امری مهم و حیاتی است زیرا همین متر\nیک‌ها هستند که کارها و فعالیت‌های موجود را هدایت می‌کنند و اگر افرادی که مورد سنجش قرار می‌گیرند به این درک و فهم نرسند که متریک‌ها چه می‌باشند و چگونه مورد محاسبه قرار می‌گیرند، پس نمی‌توانند تأثیر خاصی بر روی رفتار خویش بگذارند.بخشی از فرایند ساده سازی این موضوع است که تعریف اصطلاحات واضح و قابل د\nرک باشند. برای مثال، در CRM، بسیاری از شرکت‌ها "مشتریان احتمالی" را از "سرنخ‌ها" جدا می‌کنند. این تعریف تا زمانی قابل قبول است که هر کسی تعریف مشترکی از این اصطلاحات داشته و بتواند یکی را از دیگری تفکیک کند. با این حال در اغلب اوقات اصطلاحات به خوبی تعریف نشده و معمولاً برای کاربران درک اینکه یک شخص\nخاص می‌بایست سرنخ باشد یا مشتری احتمالی کار سختی خواهد بود.\nسابق بر این برخی از متریک‌ها برای قضاوت در مورد کارایی کلی شرکت در نظر گرفته می‌شدند بدون اینکه به چگونگی تأثیرگذاری کاربران بر روی آن‌ها اشاره ای داشته باشند. یکی از مثال‌های متداول متریک قدیمی میزان رضایتمندی مشتریان غول Bugaboo است.داشتن متریک رضایتمندی مشتری برای قضاوت کلی شرکت می‌تواند سودمند ب\nاشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر می‌گذارند کار بسیار دشواری است زعملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفتها صرف متریک‌های ردگیری می‌کنند، اما نمی‌توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکت‌ها متریک‌های صحیح ردگیری را به کار نمی‌برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش‌هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک\nه موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ‌ها وجود دارند که شما نیازی به آن‌ها ندارید. بعضی از متریک‌ها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر می‌رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می‌رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی‌کنند. به این متریک‌ها، متریک پوچ می گویند و مشک\nلی که در مورد آن‌ها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفق‌ترین شرکت‌ها تنها نگاهی گذرا به این متریک‌ها می‌اندازند. شاید درست باشد که آن‌ها این متریک‌ها را جمع می‌کنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زمانی صرف نمی‌کنند. بعضی از این متریک‌ها عبارت‌اند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها\nاز یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریک‌های موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکت‌های موفق زمانشان را صرف متریک‌هایی می‌کنند که دارای دو معیار باشندمتریک هایی که فعالیت‌های تکرارپذیر را ردگیری می‌کنند با سازمان‌ها کمک می‌کنند تا بدانند کدامیک از تلاش‌هایشان موفق بوده و\nکدامیک ارزش صرف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.