نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار crm چیست

هند. مشارکت به موقع می‌ت\nواند کلید حل مسائل مشکل ساز باشد و در روند فرایند کاری این عامل می‌تواند باعث شود مشتریان با شما ادامه همکاری دهند.آنچه را که مشتریان نیاز دارند به صورت مداوم به آن‌ها عرضه کنیدبرای اینکه از وفاداری مشتریان اطمینان خاطر کسب کنید، باید همیشه در هر تعامل با شما تجربه مثبتی را کسب کنند. این موضوع فراتر\nاز مساله فروش و پشتیبانی است. اگر مشتری شما پیگیر مسائلی نظیر صورتحساب یمع آوری کرده و متریک‌ها را کنترل کنیم؟بهترین ابزاری که می‌توانید برای جمع آوری اطلاعات و ردگیری متریک‌ها دا\nشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه می‌توانید متریک‌های مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارش‌های تحلیلی به هنگام (Real Time) داشته باشید. ضمن اینکه اطلاعات شما نیز کاملاً به‌صورت یکپارچه حفظ می‌شود. بازارهای امروزی بازار

یام‌های اینگونه سیستم‌ها را نداشته و سریعاً تلفن را قطع \nمی‌کنند). هیچ کس دوست ندارد از آن‌ها استفاده کند و شما هم تا آنجا که ممکن است استفاده از آن‌ها را باید به عنوان آخرین گزینه در نظر بگیرید.مطلب مرتبط: پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز داردهیچ یک از موارد ذکر شده در بالا مسائل مهم و عمده ای نیستند، اما اگرچه کوچک و ناخودآگاه هس\nتند، می‌توانند باعث ناراحتی مشتریان شده و آن‌ها را از خدمات و کسب و کار شما ناراضی نگه دارند. حتی شما مجبور نیستید، برای مقابله با آن‌ها هزینه‌ی زیادی صرف کنید. شما صرفاً باید مشتری خود را در مرکز توجه کسب و کارتان قرار دهید و به این فکر باشید که چه کاری می‌توانید انجام دهید که مشتری شما حس و تجربه \nخوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد.هر چقدر سعی کنید مشتریانتان کمتر با این مسائل مواجه شوند، میزان رضایت آن‌ها افزایش یافته و اعتبارتان نزد آنان فزونی خواهد یافت. متریک‌ها نیروی حیاتی CRM ها و همچنین کسب و کار شما به شمار می‌آیند. بدون اینگونه سنجش‌ها شما نمی‌دانید که دقیقاً چگونه کارها را\nانجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریک‌ها به شیوه ای برابر ایجاد نشده‌اند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند!\nاین گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی رفراتر از سهمیه فروش نمی‌روند. اینگونه شرکت‌ها برای تولید متریک‌ه\nای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده می‌کنند. برای اکثر آن‌ها این تنها راهی است که می‌توانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری از نرم افزارهای CRM به صورت پیش فرض دارای ماژول ساده گزارش دهی هستند. بسیاری از آن‌ها ماژول‌های گزارش دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM\nماژول‌های تحلیل کسب و کار و داشبود با امکانات حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند. مطلب مرتبط: نرم افزار Microsoft CRM آن دسته از شرکت‌هایی که اقدام به خرید ماژول‌های اضافی می‌کنند به ندرت پیش می‌آید که از آن به نحو شایسته و صحیحی استفاده کنند هر چند چنین بسته‌هایی نیازمند دانش IT یا فنون مهارتی خاصی برای\nپیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا به‌روزرسانی آن‌ها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی می‌توانند متریک‌های موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره می‌کنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آن\n‌ها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکت‌ها یک مشکل به حساب می‌آید. کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم برای حل مشکل این است که بفهمیم این کندی از کجا ناشی می‌شود. مطکندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم برای حل مشکل این است که بفهمیم این کندی از کجا ناشی می‌شود. مطلب مرتبط: بسته‌های پیاده سازی CRM سیستم CRM هر تماسی که با یک مشتری احت\nمالی برقرار شده است را در خود نگه می‌دارد. تاریخ اولین تماس و تاریخ اولین بسته شدن فروش دو فیلد مهم در بانک اطلاعاتی هر سیستم CRM ای می‌باشد و یک گزارش ساده می‌تواند زمان بین این دو رویداد را محاسبه نماید. تعداد روزها بر اساس هر فروشنده، مکان جغرافیایی و غیره به راحتی قابل پیگیری می‌باشد زیرا تمام ا\nین اطلاعات در سیستم CRM موجود می‌باشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکت‌ها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه می‌دهند. این موضوع همیشه جالب توجه بوده است که چگونه صنایع، فروشندگان و مناطق مختلف در اینکه مشتریان احتمالی به چه نحو در هر یک از بخش‌های قیف فروش قرار می‌گ\nیرند با یکدیگر تفاوت دارند. بسیاری از مدیران فروش خلاق ساعت‌ها بر روی اطلاعات وقت صرف می‌کنند تا بتوانند راهی را پیدا کنند که فرآیندهای فروش با سرعت بیشتری بر روی حوزه‌های هدف آنان عمل کند. سوابق اطلاعاتی که برای این متریک نیاز دارید در داخل سیستم CRM تعبیه شده است. از آن‌ها استفاده کنید. پذیرش متدو\nلوژی فروشمدیران فروش به این نکته توجه خاصی دارند که فروشندگان آن‌ها در حال انجام چه کاری هستند. شرکت معماتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفته است و هدف نیز این است که قدرت عظیمی که Salesforce در باز\nار CRM دارد تا حد امکان افزایش یافته و مشتریان جدید جذب شوند.اهمیت عملکرد متقابلبا رشد روزافزون نیاز و تقاضا برای عملکرد متقابل بین برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلف در محیط‌های محاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می‌توانند هم از طریق Salesforce1 و Salesforce به اطلاعات Office دسترسی پیدا کرده، آن‌ها ر\nا به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ویرایش کنند. این امکان می‌تواند هر نوع نقص موجود بین شرکت‌ها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این شراکت جدید امکان یکپارچه سازی رایگان را برای مشترکین Office 365 فراهم آورده است. این شراکت برای "دزدیدن" مشتریان از طرف یکی از دو \nشرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce می‌تواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریک‌های کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست می‌آید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرت‌های \nکاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه می‌شوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستم‌های مدیریت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.