نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

اهداف و مزایای CRM

چه فعالیت یک مشتری در سیستم CRM می‌توانیم میزان تخفیف آن مشتری را مشخص سازیم، اما این روش برای تعمیم یک موق\nعیت به دیگر مشتریان مناسب به نظر نمی‌رسد. تحلیل‌های پیشگویانه با استفاده از سیستم CRM گروه‌های مشتریان ثابت یا احتمالی را تحت نظر قرار می دهد تا بتواند الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد.مطلب مرتبط: بسته‌های پیاده سازی CRM خروجیند، بلکه به شما این امکان را می دهد تا پی\nامتان را به گروههای هدف دقیق تری ارسال نمایید.البته مانند هر چیز دیگری، این عمل نیز می‌تواند بیش از حد انجام شود. از همه اطلاعات در مورد مشتری بالقوه استفاده نکنید. اغلب اشاره به مشتری بالقوه به وسیله نام کافی است. اطلاعات بیش از حد وحشت ایجاد می کند. انگار که شما در کمین مشتری بالقوه هستید.شما می ت\nوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال ح

عملی از هر مکانی امکان پذیر سازد. برنامه‌های آتی \nشامل دسترسی، به اشتراک گذاری و ویرایش عملکردهای محتوای Office در داخل Salesforce1 از طریق Office Mobile ، Office for iPad و Office 365 می‌باشد. سرویس‌های OneDrive for Business و Microsoft SharePoint Online نیز به‌صورت یکپارچه برای ذخیره سازی برای کاربران Salesforce عمل می‌کنند. همچنین این نرم افزار \nامکان کارکردن با برنامه Microsoft Outlook را نیز دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات Salesforce خود را به Microsoft Excel وارد کنند.این شراکت برای Dynamics CRM چه معنایی را در بر دارد؟ مشتریانی که می‌خواهند اطلاعات CRM خود را به Salesforce منتقل کنند می‌توانند در مورد Starfish ETL تحقیق کنند، که هم اکنو\nن نقشه از پیش طراحی شده ای را برای انتقال بین Salesforce و Microsoft Dynamics CRM آماده کرده تا عملیات انتقال به سهولت بیشتری صورت پذیرد. این نقشه این امکان را فراهم می‌آورد که اطلاعات Dynamics CRM نسخه‌های 4.0 ، 2011 و 2013 را به Salesforce وارد کند. ستون‌های سفارشی می‌بایست در این انتقال ایجاد شون\nد تا برنامه‌های به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعمل‌های جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به Salesforce انتقال دهید اما این گزینه نیز موجود است. در این شراکت مشتری در صدر توجه قرار گرفتهفراتر از سهمیه فروش نمی‌روند. اینگونه شرکت‌ها برای تولید متریک‌ه\nای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده می‌کنند. برای اکثر آن‌ها این تنها راهی است که می‌توانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری از نرم افزارهای CRM به صورت پیش فرض دارای ماژول ساده گزارش دهی هستند. بسیاری از آن‌ها ماژول‌های گزارش دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM\nماژول‌های تحلیل کسب و کار و داشبود با امکانات حرفه ای و کامل ارائه می‌دهند. مطلب مرتبط: نرم افزار Microsoft CRM آن دسته از شرکت‌هایی که اقدام به خرید ماژول‌های اضافی می‌کنند به ندرت پیش می‌آید که از آن به نحو شایسته و صحیحی استفاده کنند هر چند چنین بسته‌هایی نیازمند دانش IT یا فنون مهارتی خاصی برای\nپیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا به‌روزرسانی آن‌ها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی می‌توانند متریک‌های موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره می‌کنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آن\n‌ها کار مشکلی خواهد بود. زمان بسته شدن فروشطولانی کردن دوره فروش برای بسیاری از شرکت‌ها یک مشکل به حساب می‌آید. کندی در فروش کل به سرعت خودش را نشان می دهد. اولین قدم برای حل مشکل این است که بفهمیم این کندی از کجا ناشی می‌شود. مطمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که ممکن است، زمان انتظار را برای مشتریانتان کاهش دهید. خواهید دید که مشتریان شما از این کار شما تقدیر خواهند کرد. یکی از موارد خاص انتظارکشیدن این است که \nمشتری شما پشت سیستم کامپیوتری منتظر ارائه اطلاعات باشد بنابراین در این زمان می‌توانید به آن‌ها خدماتی ارائه دهید. این زمان برای هر دو طرف (مشتری و کارمند) زمانی مرده به حساب می‌آید و تا آنجا که ممکن است باید آنرا به حداقل برسانید. برای اینکار شما می‌توانید از سیستم Microsoft CRM استفاده کرده تا بسیا\nری از خدمات شما به‌طور خودکار و به‌صورت آنی به مشتریان شما ارائه گردد. مطلب مرتبط: اگر این چالش‌ها را در کار خود دارید، CRM بهترین راه حل است.سیستم خود را به گونه ای اصلاح کنید که آن دسته از فرآیندهایی که مربوط به مشتریان است، تا آنجا که ممکن است سریع باشند. فرم‌ها و جریان‌های کاری خود را طوری طراحی\nکنید که اطلاعات موردنیاز مشتریان در کمترین زمان و با حداقل تلاش در اختیار آن‌ها قرار گیرد. مشتریان شما حتی اگر متوجه این موضوع نباشند اما از شما متشکر خواهند شد. بوروکراسی دومین عامل پس از انتظار مساله بوروکراسی یا همان کاغذبازی است. هر جایی که ممکن است، فرآیندهایتان را سرراست و سهل الوصول کنید آنچ\nنانکه از دید مشتریانتان محو و نامرئی باشند. زمانی که مشتری شما داخل یک حلقولاً دارای یک متدولوژی فروش است که مدیر فروش آنرا مشخص می‌کند. اگر مدیر کارش را به درستی انجام می دهد، خواهان این موضوع خواهد بود که فروشندگان وی نیز متدولوژی فروش را به چه شیوه ای پیاده سازی می‌ک\nنند. مطلب مرتبط: آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟از آنجاییکه این متدولوژی احتمالاً از طریق سفارشی سازی یا قالب‌های پیش ساخته در داخل CRM تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیت‌ها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروش\nدر کنار دانستن اینکه چه کسی فرآیندهای فروش را به درستی انجام می دهد، دانستن این موضوع که این فرآیند تا چه حد در بسته شدن فروش کارآمد بوده است نیز دارای اهمیت است. ممکن است متغیرها و تنظیمات خاصی وجود داشته باشد که مدیر فروش می‌تواند با آن‌ها کار کند. با فرض داشتن حجم کافی از فروش، می‌توانیم تأثیر ت\nغییرات را بر روی مناطق یا گروه‌های فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویه‌ها می‌تواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکت‌ها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکت‌ها قادرند صدها متریک ا\nز اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی از

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.