نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار رایگان crm

ند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق\nمی‌توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل‌های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف‌های هدفمند باشند.مطلب مرتبط: پیاده سازی CRM در جستجوی تعادل صحیح شرکت‌ها می‌توانند از الگوریتم‌های مختلفی استفاده کنند.می‌کند، یک تخفیف در وقت مناسب می‌تواند سفارش‌هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان‌ها امکان رخ داد\nن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آن‌ها قرار دهد. بنابراین شرکت می‌داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف‌های مؤثر مناسب می‌باشد. دو موقعیت در کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف

و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می‌تواند \nبه مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیط‌های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر عضویت که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط‌های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این \nاست که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد.برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Salesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فرا\nهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در سال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت\nرا به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. alesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت به مشتریان \nپاسخ دهند. اعتبار و اعتماد کسب و کار شما نزد مشتریانتان حفظ خواهد شد زیرا آنان مشاهده خواهند کرد که به‌صورت مداوم خدماتی با کیفیت بالا به آن‌ها عرضه می‌شود. در طولانی مدت، این تجربیات مثبت تبدیل به افزایش وفاداری مشتریان خواهد شد و آن‌ها نیز از شما نزد دوستان و همکارانشان به نیکی یاد خواهند کرد. مدی\nر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید در ۲۹ ماه می امسال، مایکروسافت با انعقاد قرارداد شراکت بلندمدت با شرکت رقیبش salesforce.comدنیای مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM را شگفت زده کرد. ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت و مارک بنیوف رییس و مدیر اجرایی Salesforce.comدر یک نشست خب\nری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آن‌ها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه‌ها و پلتفرم‌های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه‌های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. ج\nزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد‌.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می‌تواند به مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیط‌های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از ند سودمند ب\nاشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر می‌گذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی می‌باشد. برای این کار باید از سیستم‌هایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریک‌ها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختی\nار شما می‌گذارد؟همچنین اندازه گیری میزان رضایتمندی مشتری می‌تواند متریک مشکل سازی باشد زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجی و تمرکز بر روی گروه‌ها، اینکه بتوانیم تشخیص دهیم که مشتریانمان تا چه حد راضی هستند امری غیرمحتمل به نظر می‌رسد. البته انجام دادن آن خالی از لطف نیست،\nاما هزینه بسیاری به بار خواهد آورد.اگر به دنبال متریک‌های قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریک‌هایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین کنیم. یکی از متریک‌های محبوب، تعداد شکایات است.باید به این نکته جالب هم اشاره کنیم که اگر انتخاب متریک‌ها صرفاً به خاطر این است که م\nا در آن خوب به نظر می‌رسیم، پس بهتر است از انجام این کار صرفنظر کنیم. این نوع سیستم بازی کردن هیچ کار مفیدی را برای ارزیابی عملکرد شما انجام نداده و فقط وقتتان را هدر خواهد داد.انتخاب متریک مناسب برای هدایت کسب و کار ، کار سختی نخواهد بود اما انتخاب بهترین گزینه نیازمند تفکر می‌باشا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. جزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد‌.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می‌تواند \nبه مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیط‌های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر عضویت که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط‌های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این \nاست که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد.برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Salesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فرا\nهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در سال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت\nرا به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. alesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.