د الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد.مطلب مرتبط: بستههای پیاده سازی CRM خروجیالگوریتم خوبی است که شما بازاریابی بیش از حد می کنید. شما می توانید با سیستم Microsoft CRM خود برنامه زمانبندی مورد نظر خود را طراحی کرده و اجرای آن را به سیستم Microsoft CRM بسپارید. پیامهایتان را متنوع کنیدقانون کلی خوب این است که هیچ گاه پیام مشابهی را به مشتری بالقوه دو بار ارسال نکنید. پیام های جایگزین
های مدلسازی مختلف، خروجیهای متفاوتی را ارائه میدهند که میتوان آنها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف مؤثر و به هنگام به کار برد. الگوریتمهایی که با استفاده از اطلاعات سیستم CRM مدل سازی شدهاند، بیان میکند چه زمانی برای ارائه تخفیف مناسب بوده و چه زمانی نمیباشد. این قوانین به شیوههای متعدد برپیاده سازی صحیح بوده و برای نگهداری یا بهروزرسانی آنها باید اطلاعات کافی در اختیارتان باشد.با این حال کاربران به راحتی میتوانند متریکهای موردنظرشان را از سیستم CRM به دست آورند حتی اگر از دانش فنی کمی برخوردار باشند. در ذیل به چند متریک اشاره میکنیم که بدون استفاده از سیستم CRM به دست آوردن آند تا به سرعت بفهمد به چه دلیل مشتریانشان را از دست میدهند. همچنین این متریکها میتوانند معیار مناسبی باشند تا بفهمیم کدامیک از اقدامات سازمان عملی بوده است. اگر مشتریان در حال قطع ارتباط با سازمان ما هستند، مطمئناً اقدامی متفاوت باید صورت پذیرد. اما اگر مشتریان ارتباط خود را ادامه میدهند، پس تلاششاید این موارد ناراحتی کمی را به بار آورند اما در شکل دادن نظر و دیدگاه مشتری نسبت به کسب و کار شما نقش اصلی را بر عهده دارند. تا آنجا که ممکن است این موارد کم اهمیت را از میان بردارید تا بتوانید مسیر شفافی را برای بوجودآمدن یک تجربه مثبت و سازنده برای مشتریانتان فراهم کنید. انتظار در صدر این فهرست