ین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهندباید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره میکنیم که میتوانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را ط
شرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce میتواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریکهای کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست میآید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرتهای ارتباطی با رخدادهای بازار داشته باشند. این روش به شدت کارآمد و مؤثر خواهد بود. گزارشهایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آنها میباشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی دادههای خود را به شیوههای مختلفی از سیستم CRM استخراج میکنند. هر درخواست براو در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیلهای پیشگویانه خط سیری را به شرکتها ارائه میدهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابقارتباطی با رخدادهای بازار داشته باشند. این روش به شدت کارآمد و مؤثر خواهد بود. گزارشهایی با امکان سفارشی شدن بازاریابی دائماً نیازمند اطلاعات و پردازش آنها میباشد. گزارش دادن اولین مرحله این کار است. واحدهای بازاریابی دادههای خود را به شیوههای مختلفی از سیستم CRM استخراج میکنند. هر درخواست برا