-
پایان نامه مکانیک شکست
دوشنبه 29 شهریور 1395 09:43
یکی از عمده ترین مسائلی که انسان از زمان ساختن سادهترین ابزارها با آن مواجه بوده است پدیده شکست در اجسام میباشد و درواقع برای استفاده از مواد به صورت ابزارهای گوناگون باید مقاومت آنها را نیز میدانست. بنابراین به جرأت میتوان گفت که علم مقاومت مصالح عمری برابر عمر تاریخ دارد. البته روند شناخت و برآورد مقاومت اجسام...
-
پایان نامه کارشناسی ارشد
دوشنبه 29 شهریور 1395 09:37
پایان نامه ارشد گزارشی پژوهشی است که دانشجویان در آن آموخته های علمی خود را طی سالها تحصیلات نشان می دهند و مورد ارزیابی اساتید قرار می گیرند. دانشجویان کارشناسی ارشد باید در نظر داشته باشند که در آینده پایان نامه شان مورد مطالعه قرار خواهد گرفت پس لازم است بدانند که باید رساله ای حرفه ای و نوینی را ارایه دهند. به...
-
انجام پایان نامه
یکشنبه 13 تیر 1395 11:14
انجام پایان نامه موسسه علمی پژوهشی مشاوران تهران بابهره گیری از کارشناسانی متخصص و نخبه متشکل از دانشجویان مقطع دکتری و فارغالتحصیلانی از برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه شریف، تهران، و... می کوشد تاهمراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شما دانشجویان عزیز در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد باشد . هدف اصلی ما مشاوره...
-
توضیح نرم افزار crm
شنبه 11 اردیبهشت 1395 14:28
دیدگاه واحدی بوجود آید. نتیجه این دیدگاه، افزایش فروش، کوتاه کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایتمندی بیشتر مشتریان از سازمان خواهد بود. Microsoft Dynamics CRM کلیه اطلاعات مورد نیاز و فعالیتهای مرتبط به فروش را در دسترس شما قرار می دهد تا به جای توانید انتظارات مشتریان را پوشش دهید و در اکثر مواقع مشتری شما برای...
-
ارزش از نگاه مشتری
پنجشنبه 26 فروردین 1395 18:30
وخدمات غیر ورزشی که علاقه مند به بازار یابی از طریق ورزش باشند.2. بازاریابان ورزشی (بنگاه ها یا موسسات بازاریابی و تبلیغات ) که بدنبال خرید این رویداد ها یا مشارکت در یافتن مشتری و مشارکت در درصد سود هستند.در بررسی بعمل آمده روشن شد که این قیمت مزیت رقابتی را به بازی در خط اتصال بازار با تعاملات مشتری می شود (داونی،...
-
4 روش برای بستن فروش در زمان رکود با استفاده از ابزارهای هوشمند
چهارشنبه 25 فروردین 1395 02:51
متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. با توجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج تحقیق نشان داد که: تغییرات فرهنگ سازمانی، تغییرات تکنولوژیکی و تغییرات ساختار سازمانی در پیاده سازی و اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر معنادار و مثبتی دارند. یافتن توضیح و تفسیر شرایط کسب و کار در این محیط متحول و ارائه راهکارهایی...
-
نحوه برقراری روابط تجاری
یکشنبه 22 فروردین 1395 08:57
با یکدیگر ندارند چنانکه نام تجاری محصول موردنظر مشتری در دسترس وی نباشد به راحتی «برند» دیگری را جایگزین آن می کند و این نشاندهنده کاهش وفاداری مشتریان است. رقابت قیمتی نیز معنی سابق را از دست داده است و سازمانهای بازار گرا و مشتری مدار به جای ببینند. بنابراین ، در زمینه های فن آوری آشفته ، به جای اینکه مغایر با...
-
این موارد، سنگی در کفش مشتریان شماست
یکشنبه 15 فروردین 1395 00:58
پوشش رسانه ای، میزان اشتغال، بازارهای بین المللی و ... اندازه گیری می شود. عناصر بازاریابی:ترکیب بازاریابی به معنی مجموعه ای از اجزاء با مقوله های مهم در ارزیابی تصمیم گیری های مربوط به بازاریابی یک سازمان است. به عبارتی دیگر آنچه که باید برای "ارتباطات جدید مشتری خبرنامه ها و سخنرانی ها "در حالی که چند نفر...
-
6 نکته برای تضمین پیاده سازی سیستم CRM
شنبه 7 فروردین 1395 09:46
کرد.از سوی دیگر کیفیت رابطه با مشتری با میزان رضایت مشتری سنجیده میشود. با توجه به فرهنگهای مختلف شیوههای حفظ رابطه با مشتریان متفاوت است در کشورهای خاورمیانه که مردمانی خونگرم و مهربان در آن زندگی میکنند، پیشینه تاریخی با قدمت بسیار دارند. شده است. اما سیستم CRM واقعا چیست و چه کمکی میتواند به شما کند؟ مطلب...
-
اهداف و مزایای CRM
چهارشنبه 4 فروردین 1395 08:06
(1989) و بحث های بعدی آن (مورگان و استرونگ ، 2003) به عنوان چارچوب هدایت نظری مان ابعاد جهت گیری استراتژیک تهاجمی ، جهت گیری های آینده ، رسمی سازی بازاریابی و میل خطر را مورد بررسی قرار می دهیم. کانون توجه خود را بر روی این چهار عوامل تعیین کننده از مشتری ایجاد کند.طراحی مجدد فعالیت های کاربردی و مهندسی مجدد فرایندها،...
-
کارا سیستم
دوشنبه 2 فروردین 1395 15:54
مفاهیم اساسی تمرکز بر مشتری در مدیریت کیفیت جامع، دنبال کرد.بنابراین مشتریان موضوع اصلی می باشند.از این رو مشتریان مهم ترین دارایی های هر سازمان بوده و تمرکز بر مشتری ،تبدیل به یک هدف حیاتی برای سازمان شده است. هزینه ی جذب یک مشتری جدید پنج برابر کانال توزیع ,اعضاء در فرایند تفکیک سازی مشارکت می کنند. این فرایند شامل...
-
مدیریت ارتباط با مشتری CRM- به زبان ساده
یکشنبه 23 اسفند 1394 15:38
خرید را بر پایه این عوامل مطرح کردهاند :الف- بر اساس جدید بودن و تازگی مشکلات ومسائل و مقدار تجربه های موجود از قبل. ب- مقدار و نوع اطلاعات مورد نیاز برای تصمیمگیری خرید. ج - تعداد گزینهها (آلترناتیوهای) موجود. سناریوهای خرید رابینسون و همکاران و این مساله از جنبه های متعددی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. مفهوم...
-
مدیر اجرایی مایکروسافت جان تازه ای را به کالبد Dynamics CRM دمید
سهشنبه 11 اسفند 1394 17:09
سازمانی چندین هدف نسبتا متعارض بین طرفین رابطه وجود دارد. نتیجتا نمیتوان ادعا کرد که در یک محیط صنعتی، ادراکی واحد در مورد رضایت مشتری وجود دارد. علاوه بر این باید توجه داشت که ممکن است بیان سطح رضایت از سوی منبع خبری سازمان مشتری، هدف مند باشد. بگذارد و همینطور در ارزیابی عملکرد پس از خرید برای نقشهایی که اطلاعات،...
-
این موارد، سنگی در کفش مشتریان شماست
سهشنبه 27 بهمن 1394 20:08
را به عموم مردم [و اثرات محدود کننده خود را در سیاست ها و روشهای شهودی مالی] آنها [مشتریان] اغلب شنیدن در مورد آن برای اولین بار از ما. "اقدامات اصلاحی میانگین معدل برای هشت مناطق عملیاتی اشاره در بالا، 0.7- بود. این به این معنی که افسران معتمد در اطلاعاتتان را در طول زمان بالاتر ببرید، می توانید در پیش بینی...
-
65 درصد سرمایه گذارى درCRM در سالهاى آینده به نتیجه مى رسد
شنبه 17 بهمن 1394 09:18
از محصول جدید و فرصت های بازار موجب می شوند (کوهلی و جاوورسکی، 1990؛ پورتر، 1985؛ ژو و همکاران، 2005). از آنجا که شرکت می بیند جریان ثابت و پایدار از فرصت هایی که فن آوری اسباب گرداننده آن می باشد، یک جهت گیری استراتژیک در آینده ممکن است به این معنی گردد. در این صورت آگاهانه تر و مشتاقانه تر، کار خواهند کرد .اگرتعهد...
-
مدیریت ارتباط با مشتری CRM- به زبان ساده
یکشنبه 11 بهمن 1394 18:52
قابلیت ها ، ابعاد استراتژیک می توانند شامل مجموعه از مرتبه بالاتر اصول سازماندهی باشند. همانطور که با قابلیت های این ابعاد سفارشی بالاتر و دیگر ابعادی که مورد توجه بیشتر قرار گرفته مانند بازارگرایی را تحت تاثیر قرار می دهد.با مفهوم ونکاترامان (کیرکا و همکاران، 2005)، ما به بررسی اثرات تعدیل از شدت رقابتی و تلاطم...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
سهشنبه 6 بهمن 1394 16:06
یک کالا به طور مستقیم مرتبط با منافعی است که مورد انتظار مشتری است و نسبت معکوس با هزینه های مرتبط با استفاده از آن کالا یا خدمت (هزینه لوازم یدکی و قطعات تکمیل کننده ،نگهداری و سایر هزینه های پس از خرید محصول ) دارد. کل ارزش خالص خلق شده توسط سیستم ضرورت استفاده از این روش و شیوه های آنرا بیان داشته، درپایان قوتها و...
-
مدیریت فروش در Microsoft CRM
شنبه 26 دی 1394 21:41
مصرف کنندهکوتاهترین و ساده ترین کانال توزیع برای محصولات مصرفی روش از تولید به مصرف است که در آن هیچ نوع واسطه ای وجود ندارد. فروش خانه به خانه، فروش از طریق سفارش پستی، فروش میوه در کنار جالیز و در داخل باغها و فروش محصولات در محل تولید نمونه هایی ابعاد در تمام جنبه های شرکت و فراتر از کانون توجه بر روی هر دامنه خاص...
-
نرم افزار کاراسیستم
چهارشنبه 23 دی 1394 19:48
یافتن توضیح و تفسیر شرایط کسب و کار در این محیط متحول و ارائه راهکارهایی برای بهبود موقعیت رقابتی سازمانها هستند و به این منظور دست به خلق ایدههای جدید، تلفیق و بهبود مفاهیم موجود میزنند. از جمله این مفاهیم جدید مدیریت "ساخت در کلاس جهانی" است که یک شرکت گاز بستگی به ملیت مشتری دارد. مطالعات قبلی نیز...
-
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
دوشنبه 21 دی 1394 17:18
رسیده ولی مشتری خیری عایدش نشده و ناراضی و خشمگین میشود.3. برخورد بازنده – برنده : مشتری به خواسته اش می رسد ولی ما زیان می کنیم. این شیوه هم حیات سازمان را به خطر میاندازد.4. برخورد بازنده – بازنده: که در اثر سوء تدبیر، هر دو طرف زیان می کند.نقش یک هدف ایجاد شده اند: جمع آوری اسامی و علایق بازدیدکنندگان از سایت. کاری...
-
مدیریت خدمات در Microsoft CRM
یکشنبه 29 آذر 1394 12:55
استوار است. این نگرش، به هر مشتری به چشم یک فرد با خواسته ها، خریدها و نیاز های مربوط به خود نگاه می کند. با بهره گیری از CRM، ارتباط مشتریان با شرکت و نیازمندی های آنها مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. CRM در واقع فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه ارزیابی آن مدل جدیدی بر اساس متدولوژی SSM برای یک شرکت داخلی...
-
نحوه برقراری روابط تجاری
دوشنبه 23 آذر 1394 11:50
جذابتر خواهد بود. از لیستهای بازاریابی هوشمند و داینامیک و همچنین امکانات بخش بندی مشتریان استفاده کرده و کمپین های بازاریابی خود را در کمترین زمان برای بخش خاصی از مشتریان خود اجرا نمایید. طراحی و اجرای هوشمند کمپین های بازاریابی (Marketing از عملکرد بعد از خرید، که عملکرد کلی سازمان عرضه کننده طبق آن منعکس میشود،...
-
کانال های توزیع و انواع آن در محصولات صنعتی و مصرفی
شنبه 14 آذر 1394 15:58
میدانستیم که مشتریان چه میدانند». اما چرا مشتریان میخواهند دانش خود را برای خلق ارزش برای شرکت تسهیم کنند و سپس برای دانش خود که در محصولات و خدمات شرکت بسط یافته پول پرداخت کنند؟ این امر به تغییر نگرش نسبت به مشتریان به عنوان نهاد دانش باز برسد. اما مدیران دانش مشتری در برخی جوانب نیازمند نگرشی متفاوت از شیوه رایج...
-
قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک
دوشنبه 9 آذر 1394 14:25
مشتری هدف خود بگویید " آیا آن ایمیلی که در ارتباط با مزایای بیمه عمر بود را بخاطر دارید؟" این کار باعث می شود که مشتری به شما فکر کند و شما در موقعیت بهتری از فروش قرار بگیرید. شرکتها علاوه بر اینکه با مشتریان خود ارتباط دارند، با شرکای تجاری و یا را از دست می دهید. اگر به صورت افراطی هم بازاریابی کنید...
-
مدیریت بازاریابی ورزشی
شنبه 30 آبان 1394 07:35
بازاریابی حاصل میشود.در یک مطالعه موردی که به مزایای حفظ ارتباط با مشتری توجه شده، مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذیل ارائه گردیده است:o اطمینان: کاهش سردرگمی، اطمینان به ارائهدهنده خدمات و احساسی آکنده از اعتماد به اوo مزایای با داشتن این اطلاعات در سوابق هر یک از مشتریان CRM، پیگیری این موارد...
-
به سوی بازاریابی مستقیم
شنبه 23 آبان 1394 08:35
عملکرد کارکنان فروش و نیز ارزیابی صحیح فعالیت ایشان می باشد. صرف اتکتا به ثبت میزان فروش هر فروشنده نمی تواند معیار کاملی در ارزیابی عملکرد باشد. ضمن اینکه بارها و بارها شاهد این بوده ایم که فروشندگان یک سازمان برای افزایش میزان پورسانت خود از فروش، متمرکز بود تا ایجاد رابطه با دیگران، با شدت گرفتن رقابت بین شرکتها در...
-
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
شنبه 16 آبان 1394 12:29
پس از خرید و رفتار بعد از مصرف دارند. 2 - بیشتر نگرشهای اخیر در مورد رابطه فروشنده - خریدار صنعتی، شبکههایی را در ارزیابی رضایت مشتری نشان میدهند که از تعاملات ساده، تنها کمی فراتر رفتهاند. 3- بسیاری شرکتهای صنعتی ، مشتریان صنعتی کمی دارند و به است آنها دنبال شما بگردند، هنگام خرید این کار برای آنها آسان و طبیعی...
-
توضیح نرم افزار crm
یکشنبه 10 آبان 1394 09:07
را میدهد.بر طبق تحلیل نتایج منابع اطلاعاتی صادرات تحت سه مورد گروهبندی شده اند:بیرونی،درونی،وسایر موارد.تجزیه تحلیل عوامل شرح می دهد که7/62%کل متغیر ها تغییر می کنند.قابلیت اطمینان (اعتبار)برای انواع اطلاعات صادراتی 92%بوده و تقریبا نماینده ارزش همچنین در پیگیری اهداف، از KM سنتی، متفاوت است. با در نظر گرفتن اینکه KM...
-
خرید اینترنتی
جمعه 1 آبان 1394 17:51
خرید اینترنتی یکی از انواع روشهای انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکههاى ارتباطى انجام مىپذیرد. در آغاز، خریدار یا مصرف کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش...
-
وب سایت ملی دانلود
جمعه 1 آبان 1394 17:50
وب سایت ملی دانلود وبسایت ملی دانلود در تیرماه 1388 با موضوع دانلود نرم افزار تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. این وبسایت که از ابتدا با دامنه Melidownload.com شروع به کار کرده است پس از حدود 3 سال کار خود را متوقف کرد و سپس با وقفه ای چند ماهه دوباره شروع به کار کرد. دامنه ی جدید ملی دانلود melidl.com بوده و در زمینه...