نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm,وظایف نرم افزار crm,نرم افزار مدیریت crm

ته باشند. یکی از مثال‌های متداول متریک قدیمی میزان رضایتمندی مشتریان غول Bugaboo است.داشتن متریک رضایتمندی مشتری برای قضاوت کلی شرکت می‌تواند سودمند بوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال حس فوریت به مشتریان بالقوه استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید شما نیاز دارید که بین پیام خود و مشتریان ارتباط برقرار کنید. فروش فوق العاده فصلی یک مثال خوب است. انگیزه ایجاد کنیدکوپن ها، محصول فوق العاده و سایر برنامه های انگیزشی نه تنها باع

ادامه مطلب ...

ال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش می‌رساند اجازهید می‌توانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که می‌توانید اقدام به جذب مشتری احتمالی کنید تا قیفتان از همان اول پر بوده تا فروش تا آخر قیف ادامه داشته باشد.توجه داشتن به تعداد در مرحله اول قیف فروش عامل

ادامه مطلب ...

چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟

یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شرکت می داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف های مؤثر مناسب می باشد.

ادامه مطلب ...

چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟

بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما پیدا نمی کنند و شما فروش را از دست می دهید. اگر به صورت افراطی هم بازاریابی کنید مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید چرا که آنها هرگز نمی خواهند با شما معامله کنند.

ادامه مطلب ...

سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان

بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟ تمام کاری که باید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره می کنیم که می توانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را طبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید.

ادامه مطلب ...