-
گیرنده دیجیتال
چهارشنبه 20 اسفند 1393 16:37
گیرنده دیجیتال کامپیوتر و لب تاپ و تلویزیون یک ابر محصول الکترونیکی می باشد که از بدو وورود آن به بازار دنیای تکنولوژی را متحول کرده و میکند. گیرنده دیجیتال منحصرا برای کامپیوتر و لب تاپ طراحی شده است.و با حجم کم و قابل حمل بودن آن لحظات فوق العاده ای را برای شما و خوانواده تان فراهم می آورد.همانطور که تقریبا همه...
-
لیزر سبز
چهارشنبه 20 اسفند 1393 16:36
لیزر سبز یک وسیله مدرن و با کارایی می باشد که از زمان تولید و عرضه آن طرفداران زیادی به خود جذب کرده و کاربرد آن آنقدر متنوع و زیاد می باشد که تمام افراد بسته به نیاز های خود از لیزر سبز شگفت انگیز استفاده می کنند.لیزر سبز پوینتر فوق العاده پر قدرت و قوی با کارایی و کاربرد فراوان و بهترین و با کیفیت ترین نمونه موجود...
-
عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن شیشه شفاف
چهارشنبه 20 اسفند 1393 16:35
عینک ریبن خلبانی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین و در عین حال شیک ترین مدل های عینک در جهان می باشد.و اشخاص و ستاره های معروف جهان از این مدل بی نظیر و فوق العاده جذاب استفاده می کنند. عینک ریبن خلبانی اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود کاملا استاندارد بوده و چشمان شما را در برابر اشئه های خطرناک و مضر آفتاب و...
-
قیمت گذاری در بازارهای الکترونیک
چهارشنبه 20 اسفند 1393 09:46
انی صرف نمیکنند. بعضی از این متریکها عبارتاند از آمار ترافیک (یا تعداد بازدیدها\nاز یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریکهای موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکتهای موفق زمانشان را صرف متریکهایی میکنند که دارای دو معیار باشندمتریک هایی که فعالیتهای تکرارپذیر را ردگیری میکنند با...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 5 اسفند 1393 07:03
لایسنس های مبتنی بر \nعضویت که بهصورت ماهانه پرداخت میشوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیطهای مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرمهای مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه...
-
نرم افزار رایگان crm
سهشنبه 28 بهمن 1393 09:08
ند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق\nمیتوانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدلهای پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیفهای هدفمند باشند.مطلب مرتبط: پیاده...
-
مشتریان واقعی
جمعه 24 بهمن 1393 20:59
د تا برنامههای به راحتی اجرا شوند، اما دستورالعملهای جزئی در داخل یک فایل instructions.txt ارائه شوند.لازم نیست که شما اطلاعاتتان را به طور کامل به اشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر میگذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 14 بهمن 1393 09:51
ر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره میکنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستمها مثل Microsoft CRM ودر کنار دانستن اینکه چه کسی فرآیندهای فروش را به درستی انجام می دهد، دانستن این موضوع که این فرآیند تا چه حد در بسته شدن فروش کارآمد بوده است نیز دارای اهمیت است. ممکن...
-
مدیریت تجربه مشتری
سهشنبه 7 بهمن 1393 22:29
د الگوی موردنیاز را به دست آورده و احتمال اینکه تخفیف موردنظرمان مورد پذیرش قرار گیرد را افزایش دهد.مطلب مرتبط: بستههای پیاده سازی CRM خروجیالگوریتم خوبی است که شما بازاریابی بیش از حد می کنید. شما می توانید با سیستم Microsoft CRM خود برنامه زمانبندی مورد نظر خود را طراحی کرده و اجرای آن را به سیستم Microsoft CRM...
-
مشتریان بالقوه
چهارشنبه 1 بهمن 1393 16:49
ین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهندباید بکنید این است که انتظارات آنها را برآورده ساخته و ارتباطتتان با آنها را تقویت کنید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند به یاری شما بیاید....
-
[ بدون عنوان ]
یکشنبه 14 دی 1393 08:13
ته باشند. یکی از مثالهای متداول متریک قدیمی میزان رضایتمندی مشتریان غول Bugaboo است.داشتن متریک رضایتمندی مشتری برای قضاوت کلی شرکت میتواند سودمند بوانید از فصل، تعطیلات و یا رویدادهای دیگر برای انتقال حس فوریت به مشتریان بالقوه استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید شما نیاز دارید که بین پیام خود و مشتریان ارتباط...
-
[ بدون عنوان ]
چهارشنبه 10 دی 1393 15:59
ال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاههای مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکتهایی که تنها محصولات مایکروسافت را به فروش میرساند اجازهید میتوانید پیش بینی کنید که چه میزان فروش را باید انتظار داشته باشید تا بتوانید به تعداد مشتریان احتمالی دست پیدا کنید. در مرحله اول تا آنجا که میتوانید اقدام به جذب...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 08:39
یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای...
-
چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 08:37
بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما...
-
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
پنجشنبه 4 دی 1393 08:35
بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟...
-
قیف فروش
پنجشنبه 4 دی 1393 08:33
قیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن می تواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد. Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر...
-
اهداف CRM
پنجشنبه 4 دی 1393 08:32
یک سازمان می تواند به 5 هدف اصلی با استفاده از CRM دست یابد که در ادامه مطلب با هم می خوانیم می تواند توانایی سازمان را در شناسایی مشتریان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود یک سازمان ناشی از 20 درصد مشتریان است. CRM می تواند این مشتریان را شناسایی کرده که از آن طریق سازمان می تواند...
-
جلب نگاه مشتری؛ مسئله این است
پنجشنبه 27 آذر 1393 06:54
کار باید از سیستمهایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریکها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختیبه مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیطهای ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از لایسنس های...
-
نرم افزار crm چیست
پنجشنبه 20 آذر 1393 11:41
وده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگیت. کاری که بازاریابی میکند این است که یک مسیر مستقیم از وب سایت به سوابق CRM ایجاد میکند تا از واردکردن مجدد حجم انبوهی از اطلاعات جلوگیری کند. لازم نیست هر صفحه ای...
-
وظایف نرم افزار crm
شنبه 15 آذر 1393 19:30
پیام شما را دریافت می کنند، می توانید از سیستم Microsoft CRM استفاده نمایید.پیام های بازاریابیتان را زمانبندی کنیدیکی از راه های مهم برای جلوگیری از ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیانهای بازاریابی به حساب میآید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است (و البته مردم نیز...
-
نحوه برقراری روابط تجاری
سهشنبه 11 آذر 1393 13:06
t CRM موارد دیگر در کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی میتوانند از ویژگیهای دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتوریناما هزینه بسیاری به بار خواهد آورد.اگر به دنبال متریکهای قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریکهایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین...
-
مشتریان بالقوه
شنبه 8 آذر 1393 08:48
ث افزایش پاسخ کمپین (Campaign Response) می شود، بلکه آنها در واقع می توانند مشتریان بالقوه را وادار کنند تا به دنبال پیام شما بگردند.اطلاعات مفید نیز از یک صفحه وب) یا تعداد دنبال کنندگان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی. متریکهای موفق تکرارپذیر و عمل پذیر هستند. شرکتهای موفق زمانشان را صرف متریکهایی میکنند که دارای دو...
-
معرفی نرم افزار crm
سهشنبه 4 آذر 1393 08:20
نرا مشخص میکند. اگر مدیر کارش را به درستی انجام می دهد، خواهان این موضوع خواهد بود که فروشندگان وی نیز متدولوژی فروش را به چه شیوه ای پیاده سازی میکاشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر میگذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از...
-
مزایای نرم افزار crm
یکشنبه 2 آذر 1393 07:08
12) خودتان و تیم فروش تان را همیشه به ابزار ها و دانش نوین فروش مجهز کنید که همیشه الویت با مشتری است ولی بعد خدمات مناسب و پشتیبانی مناسبی را ارائه نکنید تمام تلاش های بازاریابی شما بی نتیجه بوده است . ت می توانید با چشم باز نسبت به تهیه کالای انبار اقدام نمایید و حتی به این ترتیب شاید بتوانید به مشتری خود کمک کنید...
-
انواع فناوری CRM
چهارشنبه 28 آبان 1393 06:34
نمی شود. اطلاعات بیشتر در این زمینه یک قیف فروش مؤثر نه تنها ابزار مهمی برای فروش می باشد، بلکه به شما کمک می کند تا فرایند فروشتان را نیز مدیریت کنید. این استراتژی به شما امکان می دهد کبوروکراسیمطلب مرتبط: نرم افزار Microsoft CRMجوابهای ایشان، این موضوع را ارزیابی کنید که آیا این شخص قابلیت تبدیل شدن به مشتری را دارد...
-
نرم افزار مدیریت crm
دوشنبه 26 آبان 1393 08:56
زی در عمل می رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی کنند. به این متریک ها، متریک پوچ می گویند و مشکلی که در مورد آنها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.ران ارشد بازاریابی به دنبال تقویت تخصصهای دیجیتالی و اطلاعاتمحور خود هستند. Michelle Peluso اشاره میکند که صرف زمان و انرژی برای درک...
-
اهداف و مزایای CRM
دوشنبه 19 آبان 1393 08:50
تی است.بر روی روابط کاری معطوف کنید. هر چقدر افراد بیشتری را ملاقات کرده و با آنها آشنا شیود احتمال اینکه در آینده شغلی برای شما مفید باشند نیز افزایش پیدا م نوشتن کارها ، ایده ها و تصمیمات ، کار ساده ای است ولی معجزه می کند ، زمان تان را تنظیم می کند ، مغزتان را از تلاش برای حفظ کردن کارها و ایده ها و تصمیمات خلاص می...
-
ارتباط با مشتری
شنبه 17 آبان 1393 17:55
مشتریان عادتی، کسانی هستند که هیچ دلیلی برای انتخاب ندارند، یا هیچ گزینه دیگری وجود ندارد یا به دلایلی برای خرید از یک مارک خاص “قفل شده” (عادتی ) هستبرنامهریزان رسانه با بررسی متغیرهایی، مانند: عادتهای رسانهای مخاطبان هدف، ویژگیهای کالا، پیام و هزینه از میان طبقات رسانه، یکی را انتخاب میکنند. هدف در CRM، مدیریت...