کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی می توانند از ویژگی های دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورینگ فعالیت های وب سایت، یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریان های کاری فروش و دراکر)2. مثال بارز این امر، رقابت بانک ها در جهت تعدیل نرخ سود سپرده های خود است. تغییر رفتار مشتریان در بانک ها به دیلی ماهیت پولی فعالیت های آن ها حساسیت بیشتری داشته و نیازمند برنامه ریزی دقیق و به موقع توسط مدیران شبکه بانکی است. مدیریت ارتباط
ادامه مطلب ...