نرا مشخص میکند. اگر مدیر کارش را به درستی انجام می دهد، خواهان این موضوع خواهد بود که فروشندگان وی نیز متدولوژی فروش را به چه شیوه ای پیاده سازی میکاشد اما اینکه بتوانیم ببینیم که افراد به چه نحوی بر روی این متریک تأثیر میگذارند کار بسیار دشواری است زیرا این متریک بسیار انتزاعی میباشد. برای این کار باید از سیستمهایی نظیر Microsoft CRM استفاده کرد تا بتوان در هر لحظه متریکها را با دقت بالا کنترل نمود.مطلب مرتبط: سیستم CRM چه امکاناتی در اختی
ادامه مطلب ...
12) خودتان و تیم فروش تان را همیشه به ابزار ها و دانش نوین فروش مجهز کنید که همیشه الویت با مشتری است ولی بعد خدمات مناسب و پشتیبانی مناسبی را ارائه نکنید تمام تلاش های بازاریابی شما بی نتیجه بوده است .
ادامه مطلب ...